תשאלו את מי שכבר משתמשים בפתרון!
"ככל שהשימוש ב-Doxi התקדם, גילינו שהיכולות של המערכת הן הרבה מעבר למערכת חתימות דיגיטליות. מדובר למעשה בכלי מהוקצע ותפור היטב לבניית מסמכים דיגיטליים, המאפשר, מעבר למילוי הטופס והחתימה עליו, גם ניהול שלם של תהליכים ארגוניים, מקצה לקצה. Doxi לוקחת על עצמה ניהול תהליכים באופן שמאפשר למנהל התהליך לרדת מהטרדות הטכניות הכרוכות בניהול תהליכים ולהתמקד בהיבטי הניהול המורכבים יותר של תהליכים חוצי ארגון. כל זה נעשה ביעילות וללא מגע יד אדם מרגע השקת התהליך. המסמך ממשיך בנתיב שהוגדר כמתוכנן, ועבורנו זה בעל ערך רב…ניתן לסכם בשורה אחת כי הסיסמה לפיה 'עם Doxi, כל טופס יכול להיות גם תהליך מנוהל ואוטומטי' מתארת במדוייק את התועלות של המערכת."
מובילת תחום טכנולוגיה ודיגיטל במועצה אזורית דרום השרון
באמצעות ה API של Doxi אנחנו מסוגלים להתניע בקלות וביעילות רבה תהליכים ישירות מתוך מערכת ה-Salesforce של הארגון, כך שבכל שיחה עם סטודנט, הנציג המטפל מסוגל לשלוח לאותו סטודנט, בלחיצת כפתור, טופס רישום דיגיטלי למילוי ולחתימה – המותאם גם לדסקטופ וגם לסמארטפון… Doxi הינה קלה מאוד לתפעול, וידידותית להפליא למשתמש. אנחנו מחתימים אלפי סטודנטים בשנה על טפסי הרישום שלנו, והעובדה שהטופס מגיע אל הסטודנט מיד עם סיום השיחה לסמארטפון , וכן שקל מאוד למלא אותו, הרי שהדבר אפשר לנו לשפר משמעותית את אחוזי ההחתמה. במערכת הקודמת היה לנו אחוז חיתום של 50% במעמד השיחה, מה שהיה מצריך מהנציגים לרוץ אחרי לקוחות כדי שיחתמו על החוזה וישלחו אותו, ולעומת זאת, עם Doxi עלינו ל-90% חיתום במעמד השיחה, מה שגם חוסך המון עבודה לנציגים וגם תורם לשורה התחתונה…חווית השימוש של Doxi גם היא מצויינת – הן בצד של הנציגים והן בצד של הסטודנטים, כך שזה GAME CHANGER אמיתי בכל הקשור לתהליכי החתמת לקוחות. פשוט תענוג.
מנהל מערכות מידע ב HiGHQ
"חיפשנו פתרון לחתימה דיגיטלית והגענו ל-Doxi…קל מאוד ופשוט להפעיל את המערכת…תהליכי סבב חתימות שבעבר לקחו המון זמן, מסתיימים עם Doxi תוך דקות…אני שולח מסמך לסבב חתימות ותוך פחות משלוש דקות אני מקבל אותו חתום על-ידי ארבעה חותמים…אנשים בארגון היום אומרים – שלח הכל ב-Doxi"
מנהל מערכות מידע, צמח מפעלים, משקי עמק הירדן
"אנחנו משתמשים ב-Doxi במגוון רחב של תהליכים ומחלקות, כגון רכש, שירותים חברתיים, תפעול, חינוך, תרבות, הנדסה, בועדות השונות ובתהליכים נוספים רבים אחרים. … Doxi מספקת חווית לקוח מיטבית, והפידבקים מצד התושבים הם מצויינים. במקום התהליך המסורבל שאפיין את העבר, כיום הם מקבלים קישור לטלפון הנייד, והופ – ברגע אחד המסמך חתום ונמצא אצלנו. לומר שהיא "ייעלה תהליכים" זה בלשון המעטה. אי אפשר לתאר את היעילות והמהירות שבהם מסמכים במועצה מיוצרים, מופצים ונחתמים היום, לאחר הטמעת Doxi… האפשרות לעקוב אחר כל מסמך יעלה דרמטית את התהליך, שכן אין יותר מסמכים שהולכים לאיבוד או נקברים תחת ערימות של מסמכים אחרים. ניתן לעקוב בקלות אחר כל מסמך– מכל מקום. פשוט תענוג."
רכזת רכש במועצה אזורית מטה בנימין
המעבר למסמכים דיגיטלים באמצעות Doxi חוסך את בזבוז הזמן ויוצר חווית שירות חדשנית ומתקדמת ללקוחות ולמשתמשים בארגון. Doxi מייעלת באופן משמעותי תהליכים עסקיים כגון החתמת לקוחות ומנהלים על חוזים, הסכמים הזמנות רכש ועוד.
Doxi מאפשרת להפוך תוך שנייות כל מסמך PDF לטופס דיגיטלי עם שדות אינטראקטיבים, ולשלוח אותו לסבב חתימות לבעלי תפקידים - מנהלים, לקוחות ועוד- במקביל או באופן טורי לחתימה במחשב או בסמארטפון. הדשבורד של המערכת מאפשר לעקוב בקלות אחר כל התהליכים ולשלוח התראות כדי לזרז התייחסות.
Doxi פותחה באופן מלא בקונסיסט - אחת מחברות הטכנולוגיה ובתי התוכנה המנוסים ביותר בישראל. המערכת תומכת בעברית באופן מלא, ניתנת לשימוש במודל ענן או ב- On Prem - ומגיעה עם מעטפת שלמה של המפתחים, המיישמים ואנשי התמיכה הטכנית של קונסיסט.