קונסיסט הטמיעה את מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi בחברת הנדל"ן פולק שיווק, ניהול ופיקוח

קונסיסט הטמיעה את מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi בחברה מובילה נוספת. אנו מברכים את חברת 'פולק שיווק, ניהול ופיקוח' על הטמעת המערכת בארגון!

פולק שיווק, ניהול ופיקוח עוסקת בניהול, שיווק ופיקוח בנדל"ן, כולל ניהול פרויקטי בנייה עבור קבלנים מובילים. אחד התחומים המרכזיים בהם פועלת החברה הוא ניהול שינויי דיירים עבור החברות המבצעות, תהליך בו דיירים שרוכשים דירות חדשות נדרשים לאשר ולחתום על תוכניות שינויים לפני מסירת הדירה.

בעבר, תהליך אישור הדיירים דרש הגעה פיזית למשרדי החברה או שימוש מסורבל במיילים, הדפסות ומסמכים ידניים, אך כעת, עם ההשקה של מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi, כל תהליך שינויי הדיירים עבר שינוי דרמטי והפך ליעיל, מהיר ונוח מתמיד.

האדריכליות של פולק מכינות את התוכניות בתוכנות המתאימות, ומעלות אותן ל-Doxi בפורמט PDF, שם הן נשלחות ישירות לדיירים לבדיקה, אישור ולחתימה. הדיירים יכולים לעבור על התוכניות ולחתום בצורה נוחה מכל מכשיר – בדסקטופ או בסמארטפון. כך נחסך מהם הצורך להגיע למשרדים או להתעסק עם מסמכים פיזיים. תהליכים שבעבר הצריכו ימים ואפילו שבועות, מסתיימים עם Doxi לעתים תוך דקה.

שמשון פישר מ'פולק' מדגים כיצד Doxi מאפשרת לארגון להפיץ בקלות את תוכניות הבנייה ושינויי הדיירים ללקוחות

מעבר לכך, Doxi משלבת שלל כלים מתקדמים לניהול התהליך – מהיכולת לעקוב אחר החתימות ועד לשליחת תזכורות כדי לזרז את השלמת האישורים. בזכות המערכת, התהליך כולו הופך לא רק ליותר מהיר, אלא גם ליותר מדויק ומסודר, מה שממקסם את חוויית הלקוחות ומקדם את הפרויקטים של חברות הבנייה ללא עיכובים מיותרים.

אנו גאים בשיתוף הפעולה המוצלח עם פולק שיווק, ניהול ופיקוח, ובטוחים ש- Doxi תהווה מנוף לייעול התהליכים ולשיפור השירות ללקוחות החברה. מזל טוב על ההשקה המוצלחת, והמשך הצלחה בניהול הפרויקטים!

תודה רבה לכל הצוות ב'פולק שיווק, ניהול ופיקוח! בתמונה העליונה (משמאל לימין): שמשון פישר ואוריאל פרידמן מ'פולק', ביחד עם דור מויאל' מנהל המכירות ופיתוח עסקי של Doxi בקונסיסט.