כיצד Doxi מאפשרת לחברת א.שטויר, היבואנית והמשווקת בישראל של משקפי היוקרה המובילים בעולם, להחתים שותפים עסקים בקלות ובמהירות באמצעות טפסים דיגיטלים

א. שטויר היא היבואנית והמשווקת הבלעדית של מוצרי האופטיקה היוקרתיים של מותגים בינלאומיים כגון גוצ'י, איב סן לורן, בלנסיאגה, DIOR, פנדי, סלין, בוטגה ונטה, אלכסנדר מקווין, סטלה מקרטני ורבים אחרים, כמו גם מוצרי אופטיקה אחרים כגון עדשות ראייה. החברה מספקת לחנויות ורשתות אופטיקה סל כולל של מסגרות ועדשות פרימיום.

 ביקשנו מברק שגן מחברת א.שטויר, לספר לנו אודות היישום של מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi בחברה.

ברק, תוכל לספר לנו איך הגעתם לקונסיסט ול-Doxi?

"כיבואנים ומשווקים של מוצרי אופטיקה יוקרתיים, לחברת א. שטויר יש הסכמים מול החנויות הקמעונאיות שמוכרות את המוצרים שלנו בכל רחבי הארץ. תהליכי העבודה מול קשת רחבה כזו של חנויות מצריכים אותנו להחתים עשרות שותפים עסקיים על תהליכים שונים בכל חודש – הסכמים, חוזים וטפסים נוספים. בעבר עבדנו עם חתימות רגילות ומסמכים מודפסים, וחיפשנו מערכת חתימות דיגיטליות אשר תייעל את התהליכים הללו, תמקסם את חווית הלקוח, ותאפשר לנו להשלים סבבי חתימות במהירות וביעילות."

.ו-Doxi מאפשרת לכם להשיג את המטרה הזאת?

"בדיוק. בחנו מספר פתרונות והגענו למסקנה ש-Doxi, עם היישום של קונסיסט, מספקת את המענה המיטבי לצרכים שלנו. מדובר במערכת חתימות דיגיטליות שהיא גם קלה וידידותית מאוד לשימוש, ומצד שני, היא מספקת יכולות גבוהות, גמישות ועוצמה. כשמוסיפים לזה את מעטפת השירות והתמיכה של חברת טכנולוגיה מובילה כמו קונסיסט, הרי שמדובר בפתרון מקיף שמאפשר לנו להגשים את המטרות העסקיות והתפעוליות בצורה הכי טובה שאפשר. תהליכים שבעבר היו מסורבלים הפכו ליעילים ומהירים מאוד. כל תהליך מול חנות או רשת אופטיקה או כל שותף עסקי אחר מוזנק באופן מיידי באמצעות הדשבורד של המערכת, ומילוי והחתמה על הסכמים, מסמכי רכש ולוגיסטיקה ואחרים – יכולים להסתיים במקרים רבים תוך פחות מדקה. מדובר ב GAME CHANGER אמיתי."

איך התקבלה המערכת בצד של השותפים והלקוחות?

"ממש כפי שאצלנו כל התהליך של היצירה והשלמת סבב חתימות על מסמכים הפך למאוד יעיל וידידותי, גם חווית המשתמש בצד של השותפים והלקוחות הפכה למעולה – כל התהליכים יכולים להתבצע גם באמצעות הדסקטופ וגם בנייד, והטפסים הם נוחים וקלים מאוד למילוי וחתימה. הכל רספונסיבי, וקל מאוד לחתום ולאשר את המסמכים מכל מקום ומכל פלטפורמה שמועדפת על המשתמש – מחשב, טאבלט או סמארטפון."

תוכל לספר משהו על העבודה מול הצוות בקונסיסט והיישום של המערכת?

"כל התהליך – מהצגת המערכת ועד היישום שלה – היה מקצועי וסופר אישי. מעטפת התמיכה והשירות שאנחנו מקבלים מצוות המערכת בקונסיסט – המיישמים, המפתחים והתומכים הטכניים  – היא בלתי רגילה: זמן תגובה מהיר, יחס אישי, הדרכה מקצועית וידידותית וגם "סתם"  FOLLOW UP לבדוק שהכל בסדר – לא מובן מאליו!

אני גם חייב לציין שהפניה הראשונית שלי, רק כדי לבדוק את סוג הפתרון שלכם, זכתה למענה מיידי תוך רגעים, ומאחר והייתי מאוד עסוק, מנהל המכירות, דור, חזר אלי שוב ושוב ושוב עד שהתאפשרה שיחה כמו שצריך, בעוד מתחרים אחרים, לא טרחו אפילו לחזור. בהמשך, אלי, מנהל השירות, העביר לי הדרכה מקוונת מקצועית ומפורטת, תוך הקשבה וסבלנות בלתי רגילים!

בו ברגע, החלטתי שאני עובד אתכם ולא מקבל אפילו הצעות אחרות!

תודות לתמיכה ולטכנולוגיה, Doxi זה WIN WIN – גם עבורנו כיבואן והמשווק של מוצרי האופטיקה היוקרתיים בעולם וגם עבור השותפים שלנו בכל הארץ!"

תודה רבה, ברק! קונסיסט גאה להיות שותפה לפעילות של חברה מובילה כמו א. שטויר!