כיצד מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi מאפשרת לחברת ZAP, קבוצת אתרי הצרכנות המובילה בישראל, לייעל תהליכי החתמה דיגיטלית מול לקוחות ושותפים עסקיים

ZAP היא קבוצת אתרי הצרכנות המובילה בישראל והיא מנהלת אלפי אתרי צרכנות מובילים בעולמות תוכן מגוונים. פעילות הקבוצה כוללת למעלה מ-20 פלטפורמות תוכן בהן מבקרים יותר מ-16 מיליון גולשים בחודש.

אתרי הקבוצה מציעים חווית גלישה מרתקת עם כלים מתקדמים לחיפוש נוח ולקבלת החלטות מדויקות. הקבוצה מספקת פלטפורמה פרסומית ופתרונות שיווקיים לעסקים שונים בכל עולמות התוכן, ומשמשת כסוכנות דיגיטל עבור עשרות אלפי בתי עסק ועצמאיים בישראל. המסע של הקבוצה החל בשנת 1968, כשכולם הכירו את החברה כ'דפי זהב' – המדריך המאפשר "לאצבעות ללכת במקומנו." במהלך השנים אימצה הקבוצה את ההתקדמות הטכנולוגית והרחיבה את ההיצע שלה עם עשרות פלטפורמות פרסום ותוכן ממוקד בעולמות הדיגיטל והמובייל.

ביקשנו מאביעד הבר, מנהל חטיבת ERP ו-CRM בקבוצת זאפ,  לספר לנו כיצד Doxi- מערכת החתימות הדיגיטליות של קונסיסט, אפשרה לקבוצה לייעל באופן דרמטי את תהליכי החתמת הלקוחות ושותפי הקבוצה על הסכמים וחוזים.

אביעד הבר, מנהל חטיבת ERP ו-CRM בקבוצת זאפ, תוכל לספר לנו בקצרה כיצד הגעתם לקונסיסט ול-Doxi?

בשמחה. את קונסיסט הכרתי ממקום עבודה קודם שלי, שם יושמה מערכת הטפסים הדיגיטלים PB Digital, גם היא מבית קונסיסט. כאשר נוצר הצורך להטמיע מערכת החתמה דיגיטלית, קיבלתי המלצה על מערכת הטפסים הדיגיטלים של קונסיסט – Doxi, ולאחר שבחנו את היכולות שלה, ראינו שהיא מאוד מתאימה לצרכים שלנו.

תוכל לספר לנו הצורך במערכת החתמה דיגיטלית ועל התהליכים שבהם Doxi משתמשת אתכם?

קבוצת זאפ מפעילה עשרות אלפי חנויות ואתרי תוכן המאפשרים להמוני עסקים לפרסם את עצמם. התהליכים העסקיים הם כאלו שאנשי המכירות שלנו צריכים להחתים את העסקים אשר מפרסמים אצלנו על חוזים והסכמים באופן שוטף ויומיומי. באמצעות Doxi, אנחנו יכולים לבצע זאת ולהשלים תהליכי מכירה במהירות וביעילות שלא הכרנו.

היכולת של אנשי המכירות ליצור סבב חתימות דיגיטלי הן עבור החתימה והן עבור המילוי של המסמך, בין אם מדובר בחותם אחד או יותר, מסתיים עם Doxi באופן מיידי – דבר המהווה GAME CHANGER אמיתי בעולמות שלנו.  כל המידע מתעדכן באופן אוטומטי במערכות הליבה שלנו – ERP ובCRM, שזה אחד היתרונות של מערכת Doxi- היכולת להתממשק בצורה פשוטה למערכת ה-CRM  באמצעות יכולות ה-API של Doxi – כשאצלנו זה מתבצע ישירות מול מערכת הדיינמיקס CRM שלנו.

ההתממשקות הזו ל CRM מאפשרת לנו להזניק תהליכי חיתום מול הלקוחות ולהשלים תהליכי מכירה במהירות ויעילות חסרת תקדים.

תוכל לספר לנו עוד על היתרונות של המערכת, במיוחד בהיבט של העבודה מול קונסיסט והצוות של Doxi?

כן. בעבר כבר השתמשנו בפתרון  חתימה דיגיטלית אחר, אבל מכל הבחינות, Doxi טובה יותר מכל מה שהכרנו ובחנו – גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת ממשק ה- UI UX שהוא טוב וידידותי ביותר. כמו כן, וזה אולי הכי חשוב, לצד הטכנולוגיה, הרי שהצוות של Doxi נותן לנו שירות ברמה שלא הכרנו.

אני נמצא בעולמות הטכנולוגיה כבר שנים, ויכול להעיד בוודאות שהשירות של יוסי (יוסי שלום – מנהל חטיבת הפיתוח), רן (רן לב – מנהל המכירות של Doxi) , אלי (אלי שדה – מנהל התמיכה) וכל חברי הצוות של Doxi בקונסיסט הם ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לקוות לה. הזמינות שלהם היא של 200%, ומבחינת השירותיות והמקצועיות, הרי שכל בקשה שהעלנו ואנו מעלים מבוצעת באופן מיידי. פשוט תענוג לעבוד ככה, עם מעטפת שירות ומקצועיות שהיא באמת נדירה.

תודה רבה, אביעד! קונסיסט גאה להיות שותפה לפעילות של קבוצה מובילה כמו זאפ!