כיצד מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi מאפשרת למכללת HiGHQ להגדיל משמעותית את אחוזי החתמת סטודנטים חדשים

HiGHQ היא חברת השכלה מובילה שמזה 35 שנים מכינה סטודנטים להצלחה בעולם האמיתי  – הן בהיבט המקצועי והן במתן כלים למימוש הפוטנציאל האישי.  HiGHQ הינה חברה בת של (GUS (Global University Systems העולמית – חברת החינוך האקדמי הפרטית הגדולה באירופה, המספקת מענה גלובלי חדשני בכל תחומי החינוך הנמצאים בקבוצה.

ביקשנו מפליקס קים, מנהל מערכות המידע של HiGHQ, לספר לנו על הטמעת מערכת הטפסים והחתימות הדיגיטליות Doxi של קונסיסט בארגון והתועלות שהמערכת מביאה ל-HiGHQ.

פליקס קים, מנהל מערכות מידע ב HiGHQ, תוכל לספר לנו איך הגעתם ל- Doxi חתימה דיגיטלית?

כמובן. את קונסיסט מערכות וטכנולוגיות אנו מכירים מזה שנים דרך פתרונות תוכנה אחרים שלה המיושמים אצלנו בהצלחה. לכן, כשחיפשנו מערכת חתימות דיגיטליות שתאפשר לנו לייעל את תהליך ההחתמה של סטודנטים חדשים על טפסים ומסמכים, קיבלנו  הדגמה של Doxi והבנו שהיא מספקת מענה מקיף למכלול הצרכים שלנו.

כיצד מיושמת Doxi בתהליכים שציינת?

באמצעות ה API של Doxi אנחנו מסוגלים להתניע  בקלות וביעילות רבה תהליכים ישירות מתוך מערכת ה-Salesforce של הארגון, כך שבכל שיחה עם סטודנט, הנציג המטפל מסוגל לשלוח לאותו סטודנט, בלחיצת כפתור, טופס רישום דיגיטלי למילוי ולחתימה – המותאם גם לדסקטופ וגם לסמארטפון.

התהליך הוא כזה שהנציג שולח לסטודנט מיסרון עם קישור לטופס דיגיטלי, והסטודנט מסוגל למלא את הטופס ולחתום עליו מיידית. ממשק הניהול של Doxi מאפשר לנציג ולנו לעקוב אחר כל התהליכים, ולדעת בכל רגע נתון אלו תהליכי החתמה מתבצעים, לשלוח תזכורות ובכך לזרז תהליכים ולמקסם את אחוזי ההחתמה.

ומה היו התוצאות של היישום?

ראשית, Doxi הינה קלה מאוד לתפעול, וידידותית להפליא למשתמש. אנחנו מחתימים אלפי סטודנטים בשנה על טפסי הרישום שלנו, והעובדה שהטופס מגיע אל הסטודנט מיד עם סיום השיחה לסמארטפון , וכן שקל מאוד למלא אותו, הרי שהדבר אפשר לנו לשפר משמעותית את אחוזי ההחתמה. במערכת הקודמת היה לנו אחוז חיתום של 50% במעמד השיחה, מה שהיה מצריך מהנציגים לרוץ אחרי לקוחות כדי שיחתמו על החוזה וישלחו אותו, ולעומת זאת, עם Doxi עלינו ל-90% חיתום במעמד השיחה, מה שגם חוסך המון עבודה לנציגים וגם תורם לשורה התחתונה.

חווית השימוש של Doxi גם היא מצויינת – הן בצד של הנציגים והן בצד של הסטודנטים, כך שזה GAME CHANGER אמיתי בכל הקשור לתהליכי החתמת לקוחות. פשוט תענוג.

תוכל לספר קצת על העבודה מול הצוות בקונסיסט?

כפי שאמרתי, את קונסיסט ואת המקצועיות והשירותיות שלה אנחנו מכירים מזה זמן, וגם הצוות של Doxi עומד באותם סטנדרטים גבוהים. קונסיסט, כחברת תוכנה  מובילה ורבת ניסיון, יודעת לספק את השירות, לבצע במהירות וביעילות את ההתאמות הדרושות, ולצד הטכנולוגיה המצויינת של המערכת, זהו יתרון גדול ומרכזי בפתרונות שלה.

תודה רבה, פליקס! קונסיסט גאה ושמחה להיות חלק מהפעילות של ארגון מוביל כמו HIGH Q!