מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi ומערכת הטפסים הדיגיטלים BLOX של קונסיסט משנים את כללי המשחק!!

 יחד עם הקידמה הטכנולוגית שמחוללת שינויים מהפכניים בתחומים שונים בעולם, ניתן למצוא פתרונות כחול-לבן לענף העסקי שלוקחים אותנו צעד גדול וחשוב קדימה. מערכות לניהול תהליכים עסקיים כמו חתימות דיגיטליות וטפסים דיגיטלים משנות את כללי המשחק ואת האופן שבו ארגונים עושים עסקים.

למי שעדיין לא מכיר, הכירו את Doxi – מערכת חתימה דיגיטלית ומילוי מסמכים!

Doxi הנה מערכת חתימות דיגיטליות מתקדמת מבית קונסיסט המאפשרת לארגונים ליצור, להפיץ ולנהל תהליכי סבב חתימות ומילוי מסמכים בצורה דיגיטלית ומאוד יעילה.

Doxi עומדת בדרישות הרגולציה ל"חתימה דיגיטלית מאובטחת" ופועלת לפי טכנולוגיות הצפנה מתקדמות לחתימה והשלמת מידע על מסמכים באופן דיגיטלי.

 Doxi ניתנת ליישום במודל ענן מלא או בהתקנה מקומית, בהתאם להעדפת הארגון, ומספקת סט יכולות נרחב לניהול ויצירת תהליכי חתימה דיגיטלית לאדם בודד או קבוצה, כגון: עבודה עם קבצי PDF ו  ,WORD-שליטה בהיררכיה טורית או מקבילית; בניית תבניות קבועות; ניהול קבוצות חותמים; הגדרת תזכורות ואפילו הגדרת חתימה וחותמת קבועים לכל משתמש.

המערכת מתאימה לצרכי מחלקות רבות בארגון החל מהנהלה, כספים, רכש ולוגיסטיקה, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, תפעול ועוד. Doxi מבטלת את הצורך בחתימות פיזיות שלרוב הן גוזלות זמן, יקרות וההתעסקות אתן מלווה בטרחה ובמקרים רבים מובילה גם לטעויות אנוש.

 1, 2, 3….נחתם!

 כמו כן, בחלק נכבד מתהליכי העבודה בארגון נדרשים תהליכים של איסוף מידע רב. כאן נכנסת לתמונה מערכת BLOX!

הכירו את BLOX: מערכת לעיצוב והפקת טפסים דיגיטלים מעוצבים ב- Drag & Drop

 BLOX מאפשרת לעצב וליצור במהירות ב-Drag & Drop טפסים דיגיטלים חכמים המותאמים לכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום. המערכת מספקת יתרונות רבים, כגון איסוף נתונים מהיר ביותר, שימוש בחוקיות בשלב הזנת המידע ומניעת טעויות אנוש, הגדרת התניות וכן התממשקות מהירה ויעילה לבסיסי נתונים ולמערכות ליבה ארגוניות כגון CRM, ERP ואחרות.

לקוחות BLOX מעידים על חסכון משמעותי בזמן תפעולי יקר לכל הצדדים, קבלת מידע מדויק ובצורה מסודרת ולבסוף הפחתה משמעותית בתהליכים מבוססי נייר.

לסיכום:

Doxi ו-BLOX מאפשרות כיום לארגונים לנהל ביעילות מאות אלפי תהליכים באופן שוטף  ומשפרות משמעותית את הדרך בה עסקים אלו פועלים.

להלן מספר תובנות של הלקוחות שלנו:

  • הפחתה במאות אחוזים בזמני החתמת מסמכים וקידום עסקאות
  • שיפור היעילות וזירוז משמעותי של תהליכים פנימיים
  • חיסכון בעלויות הן בצד הנייר, ההדפסה והדיוור/שילוח והן בעלות הזמן התפעולי 
  • שקט נפשי וביטחון מלא בשלמות המסמך מחבלה ומניעת טעויות אנוש
  • שיפור משמעותי בחווית העבודה של הלקוח ומניעת טרחה מיותרת

ככל שהטכנולוגיות הללו ממשיכות להתפתח, אנו בקונסיסט מבטיחים לספק לכם את הפתרונות המתקדמים והעדכניים ביותר אשר יאפשרו לארגונכם להתייעל ולנהל בצורה מיטבית מגוון רחב של תהליכים עסקיים.

נשמח להיפגש אתכם, להבין את הצרכים שלכם, להציג לכם את היכולות של הפתרונות שתיארתי כאן ולגבש עבורכם פתרון דיגיטלי שיאפשר לארגון לייעל תהליכים בצורה חסרת תקדים!

בהזדמנות זו ברצוני גם לאחל לכם חג חירות שמח, מלא בבריאות ואושר!

רן לב

מנהל פעילות Doxi ו-BLOX בקונסיסט

052-856-9927

ranl@consist.co.il