תדהר היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל, ובין החברות הבודדות המטפלות בכל שרשרת הערך, החל משלב הייזום, התכנון והרישוי, דרך השיווק והמכירות, ביצוע, בדק ואחריות. הקבוצה פועלת במספר תחומים: יזמות, בנייה של בתי מגורים, משרדים ומסחר, לוגיסטיקה, התחדשות עירונית ועבודות גמר, בארץ ובעולם.
במסגרת תהליך הדיגיטציה של תהליכים תפעוליים, תדהר חיפשה מערכת החתמה דיגיטלית, ולאחר שבחנה מספר פתרונות, בחרה במערכת החתימות הדיגיטליות Doxi מבית קונסיסט – מערכת המאפשרת לה להחתים דיגיטלית לקוחות פנים ארגוניים, לקוחות קצה ושותפים לדרך. ההחתמה מתאפשרת באופן עצמאי או ישירות מתוך מערכת ה CRM של Salesforce המזניקה את Doxi באופן שקוף.
ביקשנו ממעיין דבדה, מנהלת תחום CRM במערכות מידע בתדהר, לספר לנו על היישום:
מעין, תוכלי לספר לנו איך נולד הצורך במערכת חתימות דיגיטליות?
במסגרת שיפור וייעול תהליכי התפעול, השירות והמכירה ב'תדהר', חיפשנו פתרון אחד אשר יאפשר לנו לבצע החתמה דיגיטלית – גם מתוך מערכת ה־CRM של Salesforce , כתהליך עצמאי ואולי בעתיד ממערכות אחרות. רצינו לייעל תהליכים כך שכל תהליך כזה יתבצע דיגיטלית ויעבור אוטומטית לתהליך החתימה – בלי הדפסות, סריקות, שליחויות ותיוקים. כחברת נדל"ן מובילה, חווית הלקוחות שלנו עומדת תמיד לנגד עיננו, כמו גם חווית המשתמשים בארגון והשותפים העסקיים שלנו. ואכן, מצאנו פתרון פשוט, קל וידידותי למשתמש וליוזם התהליך.
באילו תחומים ואיזה תהליכים ארגוניים הטמעתם את Doxi?
התחלנו ביישום של Doxi בתהליכי רכש אל מול קבלני משנה – ו שנוכחנו לראות את הקלות והיעילות שבה תהליכים מתבצעים באמצעות המערכת, יישמנו אותה גם תהליכים אל מל לקוחותינו. תהליכים אלו, שבעבר היו ידניים והצריכו לא מעט טרחה והתעסקות עם ניירת הפכו, עם היישום של Doxi, לדיגיטלים ומהירים. זה גם אפשר לייעל תהליכים אצלנו בארגון וגם כמובן שיפר דרמטית את חווית הלקוחות, שיכולים היום לחתום ולאשר מסמכים שונים בשלב שינוי דיירים בקלות ומכל פלטפורמה. לאור הצלחת המערכת בייעול התהליכים האלו, יושם הפתרון גם בתהליכי מכירה, כך שלקוח שמעוניין בבקשת רכישת דירה כבר לא צריך להדפיס ולסרוק את המסמכים– הוא מקבל את הטופס ישירות במייל או ב SMS, חותם בלחיצת כפתור, מצרף נספחים והכל מתועד ונשמר בתיק הלקוח.
איך הייתה חוויית העבודה עם צוות קונסיסט?
העבודה עם קונסיסט, ובמיוחד עם דור ויוסי, הייתה פשוט מעולה. לאורך כל הדרך הרגשנו מעבר לעבודה עם ספק, שיש לנו שותפים אמיתיים לדרך – זמינים, מקצועיים, קשובים, שעושים עם כל הלב, מבינים את צרכינו ויישמו רעיונות שהעלנו.
איך השימוש ב־Doxi משפיע על הארגון כיום?
המערכת היום מוטמעת בארבעה פרויקטים מרכזיים, והתגובות של הצוותים נהדרות. כל מנהלי המכירות ומתאמי התכנון עובדים עם Doxi מתוך Salesforce – בצורה אינטואיטיבית, פשוטה ויעילה. הצלחת השימוש הובילה אותנו להחלטה – להרחיב את השימוש במערכת בתהליכים נוספים.
לסיום – משפט על Doxi?
פתרון שמביא ערך אמיתי. הוא מאפשר לנו לחתום, לנהל ולעקוב – בלי להסתבך. זה חוסך המון זמן, משפר את השירות, ויוצר תהליך הרבה יותר מדויק ונוח – גם לצוותים הפנימיים וגם ללקוחות.
תודה, מעיין, לך ולצוות הנהדר של תדהר על שיתוף הפעולה, האמון והפרגון לאורך כל הדרך! צוות Doxi וקונסיסט גאים להיות שותפים לטרנספורמציה הדיגיטלית של אחת החברות החדשניות והמובילות בענף הבנייה בישראל!