כיצד מותג האופנה H&M מייעל תהליכי זיכוי בצורה חכמה ומהירה וממקסם את חווית הלקוחות באמצעות מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi של קונסיסט

מותג האופנה H&M ביקש לייעל את תהליך זיכוי הלקוחות, כך שיוכל להתבצע בקלות וביעילות, ללא תלות במיקום או בערוץ שבו בוצעה הרכישה – בין אם בסניף פיזי ובין אם אונליין.

מה עשינו בקונסיסט?

פיתחנו פתרון Work Flow דיגיטלי חכם המשלב את מערכת החתימות הדיגיטליות Doxi ומערכות הדיגיטל המתקדמות שלנו. הנה איך זה עובד:

  • ביצוע קל ומיידי: איש המכירות פותח דף HTML ייעודי שנבנה במערכת BLOX של קונסיסט, ממלא את פרטי הרכישה והזיכוי, והמערכת מזניקה באופן אוטומטי ומיידי תהליך דיגיטלי באמצעות Doxi.
  • אוטומציה מלאה: הלקוח מקבל באופן מיידי מייל ו/או SMS עם טופס למילוי פרטים ולחתימה דיגיטלית.
  • עיבוד מהיר ואמין: המסמך החתום נשלח אוטומטית למחלקת הכספים, שמטפלת בזיכוי באופן מאובטח ויעיל.
  • עדכונים בזמן אמת לחווית לקוח מיטבית: הלקוח מעודכן לאורך כל התהליך באמצעות מיילים והודעות SMS המותאמים לשפה ולעיצוב של H&M, להבטחת חוויית לקוח מושלמת.

ומה הלאה?

בפרויקט הבא עם מותג האופנה H&M, נחבר את התהליך למערכת התקשורת הרב-ערוצית GLASSIX, המיושמת גם היא על-ידי קונסיסט. חיבור זה יאפשר לנציגי השירות של הארגון להעניק שירות ללקוחות בערוצי הדיגיטל השונים, דוגמת ווטאסאפ, מבלי שהלקוח יצטרך להגיע לסניף, לחווית לקוח מיטבית.

רוצים לייעל את התהליכים שלכם?

אנחנו כאן כדי להפוך גם את התהליכים שלכם לדיגיטליים, מהירים ואפקטיביים.
ספרו לנו – איזה תהליך ארגוני תרצו שנייעל עבורכם היום? 🚀