חדשנות בשירות לקוחות וגבייה בחברת KLS מקבוצת מאיר באמצעות פתרון משולב Glassix ו-Doxi

חברת KLS, מקבוצת מאיר, היא חברת המימון השנייה בגודלה בישראל למימון רכבים ומשאיות. החברה מתאפיינת במחויבות לשירות לקוחות מצוין ולחדשנות טכנולוגית. ביקשנו מיעל אגמי-לביא, מנהלת מערך השירות ב-KLS, לשתף אותנו ביישום הפתרון המשולב של קונסיסט, הכולל את מערכת התקשורת הרב-ערוצית Glassix ומערכת החתימות הדיגיטליות Doxi, לשיפור תהליכי השירות והייעול בארגון.

יעל, תוכלי לספר איך הגעתם ל-Glassix ול-Doxi?

"מערכת Glassix והבוט שלה מיושמים אצלנו בהצלחה במוקד השירות והגביה מזה למעלה משנה ובאמצעותם אנו מספקים מידע ושירות ללקוחותינו. כחלק מתהליכי העבודה, אנו נדרשים להחתים לקוחות רבים על מסמכים, תהליך שבעבר היה כרוך בשליחת מסמכי PDF שהלקוחות היו צריכים להדפיס, למלא, לחתום, לסרוק או לצלם ולשלוח חזרה. חיפשנו פתרון שיאפשר לנו להפוך את התהליך לדיגיטלי מקצה לקצה, יספק חווית לקוח מיטבית ויאפשר התייעלות מירבית.

מכיוון שאנחנו מכירים את קונסיסט, בחנו את מערכת Doxi וראינו שהיא משתלבת באופן מושלם עם Glassix ועם הצרכים שלנו. הפתרון החדש מאפשר לנו להזניק ולהשלים תהליכי חתימה ומילוי מסמכים דיגיטליים במהירות ובקלות, ישירות באמצעות ערוץ הוואטסאפ והתממשקות ל-Doxi."

איך מתבצע השילוב בין Glassix ל-Doxi?

"צוות המיישמים של קונסיסט יצר קישור בין שתי המערכות באמצעות API, וכיום, נציגי השירות שלנו שולחים מסמכים דיגיטליים ישירות מתוך Glassix. הלקוחות פותחים את המסמכים וחותמים עליהם מכל מכשיר – מחשב או טלפון נייד. המסמכים החתומים חוזרים לארגון באופן אוטומטי, מתועדים במערכות הליבה ונשמרים תחת פרטי הלקוח."

ואיך זה משפיע על נציגי השטח?

"גם נציגי השטח שלנו, שנפגשים עם הלקוחות באופן פרונטלי, משתמשים ב-Doxi. במקום להדפיס מסמכים פיזיים, הם שולחים ללקוח  קישור דיגיטלי במקום, והלקוח מבצע את החתימה מיידית. זהו פתרון חדשני שמאפשר לנו לייעל מאוד את התהליכים בשטח."

מהן התוצאות של הטמעת הפתרון המשולב?

"היישום אפשר התייעלות משמעותית בתהליכים העסקיים שלנו, תוך שיפור חוויית הלקוח. התהליך הפך למהיר ומדויק הרבה יותר, ללא שגיאות הנובעות ממילוי ידני או בעיות בקריאת כתב יד. הלקוחות מקבלים מסמך דיגיטלי רספונסיבי בהודעת וואטסאפ רגילה, מקליקים, חותמים, והמסמך חוזר באופן אוטומטי ומעודכן במערכות הליבה שלנו. תהליכים שבעבר היו מסורבלים והצריכו זמן רב וטירחה, הופכים היום לאוטומטיים ומסתיימים בד"כ תוך דקות ואפילו שניות."

תוכלי לומר משהו על העבודה מול הצוות בקונסיסט?

"מעבר לטכנולוגיה המתקדמת של המערכות, החלק החשוב באמת זה השירות שאנחנו מקבלים מהצוות של קונסיסט. הם תמיד זמינים וקשובים, ומספקים לנו מענה בצורה מהירה ומקצועית. כבר מתחילת התהליך הם הבינו את הצרכים שלנו לעומק, ויישמו פתרון מדויק ואפקטיבי. היה מרשים לראות את המחויבות שלהם להבנת הלקוח וליצירת ערך אמיתי."

תודה רבה יעל, לך ולכל הצוות ב-KLS! קונסיסט גאה ושמחה להיות חלק מהפעילות של חברה מובילה כמו KLS וקבוצת מאיר!

אריאל סהר, סמנכ"ל הדיגיטל בקונסיסט, מסר כי "בכדי לספק שירות מקצה לקצה ללקוחות באמצעות הערוצים הדיגיטלים, ארגונים נדרשים כבר היום לייצר ממשקים ותהליכי עבודה המשלבים מספר מערכות המתמחות כל אחת בתחומה. אנו מודים לחברת KLS על שבחרה בקונסיסט כדי לספק להם את הפתרון המתאים לצרכי הארגון בעזרת המערכות והכלים שאנו מיישמים!"