הפתרון

ליצור ולהשלים סבב חתימות על מסמכים - מעכשיו זה פשוט וקל כמו
אחת, שתיים, שלו....

זהו! כולם כבר חתמו!

מעלים את המסמך הנדרש למערכת

בוחרים את המשתתפים בסבב החתימות, ממקמים את השדות על-פי הצורך, ו…. מפיצים!

המשתמש מקבל התראה במייל וב SMS ויכול לחתום

מפיץ המסמך עוקב אחרי ההתקדמות של כל המסמכים הנמצאים בתהליך ויוצר התראות במידת הצורך למי שמתעכב

המשתתפים בסבב החתימות מקבלים התראה ויכולים לחתום מהנייד או מהמחשב

ניתן להגדיר בקלות סבב עם מספר משתתפים או אדם יחיד ולבחור אם להפיץ באופן מקביל או באופן טורי האחד אחרי השני על-פי הסדר הרצוי

מפיץ המסמך יכול לעקוב אחרי כל המסמכים הנמצאים בתהליכי חתימה ואישורים, לבדוק מי מתעכב ולשלוח התראות כדי לזרז את התהליך.

תכונות ייחודיות אחרות

ניתן להגדיר קבוצות של משתמשים – "מנהלים בכירים" לדוגמא – ללא צורך להגדיר רשימת תפוצה בכל פעם מחדש

מספקת אפשרות ליצירת תבניות של מסמכים עם שדות לחתימה דיגיטלית הממוקמים אוטומטית במסמך.

ניתן להוסיף הדגשות של שדות נחוצים, במידה ויש כאלו, וכך למנוע שגיאות ועיכובים.

REST API מלא המאפשר לצרוך את יכולות המערכת דרך WS ולהתממשק למערכות הליבה של הארגון – SAP, מערכות ERP ו CRM. 

דילוג לתוכן