סיפור לקוח: כיצד Doxi מאפשרת לקבוצת 'הפניקס' להחתים דיגיטלית סוכנים, לקוחות וגורמים בתוך ומחוץ לארגון על מסמכים – בקלות ומכל מקום

ירון  ניב – מנהל מדור במערך הדיגיטל של קבוצת הפניקס – תוכל לספר לנו קצת על הארגון?

בשמחה. חברת 'הפניקס' הוקמה בשנת 1949 וכיום היא נמצאת בבעלות  של חברת הפניקס אחזקות בע"מ, שבשליטתה חברות בתחומי הביטוח, הפיננסים ואחרים. הפניקס משרתת חלק נכבד ממשקי הבית הישראלים ומספקת שירותים לכלל המגזרים, כולל פתרונות מקיפים לארגונים ובתי עסק.

כיצד החל החיבור עם קונסיסט ועם PB Digital?

PB Digital, או בשמה הקודם – PrintBOS, מותקנת אצלנו בפניקס מזה מספר שנים, ומאז ועד היום אנחנו מנהלים באמצעותה את כל מערך הפקת המכתבים והמסמכים שאנו מדפיסים ושולחים ללקוחות – פוליסות, דו"חות תקופתיים, הסכמים, חוזים ועוד. מדובר על מיליוני מסמכים מדי חודש שהמערכת מפיקה, ותמיד היינו מאוד מרוצים הן מהמערכת והן מהשירות של קונסיסט. עם השנים גם התקדמנו עם הגרסאות החדשות  של המערכת והתפתחותה מ- PrintBOS  ל – PB Digital , וכיום סביבת הייצור מתנהלת באמצעות ארבעה שרתים המותקנים ON PREM.

איך החל השימוש בDoxi  – מערכת החתימות של המערכת?

עם פרוץ משבר הקורונה, הצורך בהחתמת סוכנים, לקוחות וגורמים בתוך ומחוץ לארגון על מסמכים נעשה מאתגר ביוחד עקב חוסר היכולת להפגש פנים מול פנים. מדובר באינספור אינטראקציות שצריכות להתבצע מדי יום ביומו, וזה כולל הסכמים מול סוכנים, הסכמי עמלות, חתימת חוזים מול לקוחות ועוד. יש גם היבט של מסמכים שצריכים להישלח לחתימות פנימיות בתוך הארגון ובבנקים השונים, דבר שלא יכול היה להתבצע פיזית עקב מגבלות הנחיות הבריאות.

מכיוון שהכרנו את היכולות של קונסיסט בתחום  הזה של יישום והטמעת פתרונות תוכנה דיגיטלים, פנינו לאופיר (גרינר  – מנהל חטיבת PB DIGITAL)  וביקשנו לבדוק אם DOXI, שפותחה ומיושמת גם היא על-ידי קונסיסט, מסוגלת לספק מענה מהיר ויעיל לצרכים שהתעוררו.

ביצענו POC מהיר של המערכת, ומיד היה ברור שמדובר בכלי עבודה רב-עוצמה שמספק מענה מצויין לדרישות שלנו – מערכת קלה ופשוטה מאוד ללימוד, לשימוש, ולהטמעה, וגם כזו שמסוגלת להתמודד עם העומסים הגדולים של סביבת ייצור בחברת ביטוח גדולה.

לאחר התקנת המערכת כרכיב משלים ל – PB Digital, השימוש בה התרחב מיום ליום, וכיום יש אצלנו כ-200 משתמשי DOXI בארגון, וכמות התהליכים שהשלמנו באמצעותה היא כבר בעשרות אלפים.

המערכת היא מאוד אינטואטיבית וקלה  הן ללמידה והן לשימוש, והיא יציבה מאוד. באופן כללי ניתן לומר שמדובר בפתרון חתימות דיגיטליות וניהול סבב אישורים שעובד באופן יוצא מהכלל. היכולת להעלות מסמך למערכת, למקם את השדות למילוי ולחתימה ב DRAG AND DROP בתוך שניות, הופכת אותה לכלי שקשה להאמין שאפשר בלעדיו. גם הדשבורד של המערכת, שמאפשר ליוצר של המסמך  לעקוב אחר ההתקדמות של כל סבב חתימות על מסמך, מאוד מייעל את התהליך. תהליכי חתימה ואישור של מסמכים שבעבר דרשו ימים ואפילו שבועות, מסתיימים היום תוך דקות.

תוכל לספר קצת על השירות והיישום של קונסיסט?

כפי שתיארתי, אנחנו עובדים עם קונסיסט מזה שנים רבות, וזוכים לשיתוף פעולה ולשירות מדהים –מאופיר (מנהל החטיבה), משימי (שימי שלמה- מנהל המוצר), משמעון עמית ומאסף. מדובר בצוות נהדר, שמספק לנו את השירות המקצועי והאישי ביותר שרק אפשר, באופן עקבי מדי שנים.

תודה רבה על סיפור הלקוח ועל שותפות הפעולה ארוכת השנים, ירון! אנו גאים ושמחים להיות שותפים לעשייה כה משמעותית כמו זו של קבוצת הפניקס!

דילוג לתוכן