כיצד מערכת Doxi מאפשרת לייעל משמעותית את תהליך שינויי דיירים בחברות בנייה!

שינויי דיירים – תהליך שבעבר הצריך שבועות, מסתיים עם Doxi תוך דקות!


אחת מחברות הבנייה הגדולות בישראל, המבצעת פרוייקטי בנייה בכל הארץ, חיפשה פתרון אשר יאפשר לה לייעל את תהליך שינויי הדיירים בפרוייקטים השונים שהיא מבצעת.

שינויי דיירים הנו תהליך קריטי בפרוייקטי בנייה, לאור החשיבות המכרעת שיש לזמן הביצוע ולהשלמת הלקוחות על מפרטי בנייה והשינויים הנדרשים בהם. התהליך, שבעבר כלל שליחה של מספר רב של טפסים בדואר אלקטרוני, הצריך מהלקוחות להדפיס את המפרטים, לחתום ידנית, ואז לסרוק ולשלוח את הטפסים החתומים חזרה לחברה – דבר שהוביל פעמים רבות לעיכובים ארוכים בהשלמת הבנייה.

Doxi אפשרה לחברת הבנייה להפוך את כל התהליך לדיגיטלי לחלוטין באופן אשר חוסך מהלקוחות את טיפול הידני בניירת ומקצר משמעותית את השלמת התהליך. ה- API הפתוח של המערכת מאפשר מילוי של נתוני הלקוח ומפרטי הבנייה באמצעות התממשקות למערכות החברה ויצירה אוטומטית של מסמך דיגיטלי מופץ ללקוח באמצעות מיסרון עם קישור המוביל לטופס דיגיטלי.

הלקוחות יכולים כעת לצפות במפרטי הבנייה בכל פלטפורמה שנוחה להם- מחשב, טאבלט או וסמארטפון, ואז לאשר את השינויים בחתימה דיגיטלית על-גבי צג הסמארטפון או באמצעות עכבר המחשב. על-מנת לזרז התייחסות, המערכת שולחת תזכורות ללקוחות המעכבים את התהליך.


Doxi שמה סוף לחוסר היעילות והבזבוז שהיו כרוכים בתהליך סבב החתימות המסורתי, אשר דרש הדפסה של ניירת אינסופית, סריקת דפים והפצה מייגעת. המערכת מאפשרת היום לייעל באופן ניכר את כל התהליכים הקשורים בסבב חתימות על כל סוגי המסמכים הארגוניים, והופכת מגוון רחב של תחומי תפעול עסקיים לדיגיטלים ויעילים באופן שלא היה אפשרי עד כה.

היישום של Doxi בניהול תהליך שינויי דיירים מספק עוד דוגמא לגמישות ולעוצמה של המערכת, המאפשרת גם לייעל תהליכים עסקיים וגם לשפר משמעותית את חווית הלקוח.

דילוג לתוכן